`x=2text(i) vv x=text(-)2text(i)`
`x=1 + text(i)sqrt(15) vv x=1 - text(i)sqrt(15)`
Doen, gebruik eventueel GeoGebra.
Op de -as.
Zie de
Doen.
Doen.
en
Doen.
`text(Re)(z_1/z_2)=0,1` en `text(Im)(z_1/z_2)=text(-)0,7`
Doen.
`1`
Doen, gebruik GeoGebra.
Doen, gebruik GeoGebra.
Doen, gebruik GeoGebra.
De vector bij is even lang als bij 3, maar precies om gedraaid.
Ja, hetzelfde verband.
Inderdaad: bij en horen even lange vectoren, maar de vector bij is met om gedraaid t.o.v. de vector bij .
en voldoen ook aan dit verband
en
en
en
en
en
en
V
V
V
en
`z_1 + z_2 = (a + c) + (b + d)text(i)`
`z_1 - z_2 = (a - c) + (b - d)text(i)`
`z_1 * z_2 = (ac - bd) + (ad + bc)text(i)`
`(z_1)/(z_2) = (ac+bd)/(c^2-d^2) + (bc-ad)/(c^2-d^2)text(i)`
,
en
en
en
en
`z = text(-i) +- 4text(i)` , dus `z = text(-)5text(i) vv z = 3text(i)` .
z = (5+2text(i))/(text(-)3+2text(i)) = text(-) 11/13 - 16/13 text(i)